понедельник, 29 октября 2018 г.

Семінари, практикуми, конкурси

26 жовтня 2018 року в  Запорізькому національно-технічному університеті»  був проведений  семінар-практикум викладачів закладів професійної  освіти з предмета «Правила дорожнього руху». Відкрив семінар завідувач кафедри транспортних технологій Запорізького національного технічного університету, професор Турпак Сергій Миколайович. У своєму виступі він акцентував увагу зростання попиту в підготовці фахівців в транспортній галузі, ознайомив присутніх з організацією роботи транспортного факультету, напрямками за якими здійснюється підготовка. Участь у семінарі від нашого навчального закладу взяв викладач спецдисциплін  Бондаренко П.В.
Трушевський В’ячеслав Едуардович, доцент кафедри транспортних технологій, ознайомив присутніх щодо нормативних актів дорожнього руху, роботи засобів регулювання дорожнього руху, та поведінки учасників руху, використовуючи конспективно-ілюстративний підхід, що дало реальну можливість підвищити інформаційну місткість учасників семінару. З великим зацікавленням учасники семінару розглядали приклади ситуаційних завдань з Правил дорожнього руху.
Тарасенко Олександр Віталійович, старший викладач кафедри транспортних технологій університету, надав моделі використання малих груп та розкрив поведінку викладача при роботі з групами слухачів. Учасники семінару були поділені на команди та розглядали приклади ситуаційних завдань із Правил дорожнього руху.
Наприкінці семінару всі учасники обмінялись досвідом роботи.



Методист ліцею. Викладчач спецдисциплін з професії «Водій автотранспортних засобів»  Бондаренко П.В.

3 комментария:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мене звати пан Ругаре Сім. Я живу в Голландії, і сьогодні я щаслива людина? і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мене та мою сім'ю від нашого бідного становища, я передам будь-яку особу, яка шукає позику до нього, він подарував мені і моїй родині щастя, мені потрібна була позика в € 300 000,00, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я одинокий Батько з двома дітьми. Я зустрів цього чесного і Аллаха, що боїться, позичальник, який допомагає мені в позиці в 300 000,00 євро, він боїться Аллаха, якщо Вам потрібна позика і ви повернете позику, будь ласка, зв’яжіться з ним, скажіть йому, що (пан, Ругаре Сім) направить вас до нього. Зв’яжіться з паном Мохамедом Каріном електронною поштою: (arabloanfirmserves@gmail.com)


      ІНФОРМАЦІЙНА ФОРМА ПРО ЗАЯВКУ НА ПОЗИЦІЮ
      Ім'я......
      Ім'я по батькові .....
      2) Стать: .........
      3) Необхідна сума позики: .........
      4) Тривалість позики: .........
      5) Країна: .........
      6) Домашня адреса: .........
      7) Номер мобільного телефону: .........
      8) Адреса електронної пошти ..........
      9) Щомісячний дохід: .....................
      10) Рід занять: ...........................
      11) Про який сайт ви тут описувались .....................
      Дякую і всього найкращого.
      Надіслати електронною поштою arabloanfirmserves@gmail.com

      Удалить
  2. Ми хотіли б відзначити виняткову послугу, яку ми отримали протягом усього процесу рефінансування. Професіоналізм пана Лі та знання кредитної компанії були вражаючими та по-справжньому оціненими. Містер Лі - надійний кредитний співробітник. Раніше ми мали досвід роботи з кількома іншими банками і вважали цей процес неприємним і нудним. Містер Лі пішов вище і далі, щоб переконатися, що всі наші потреби були задоволені і що все було оброблено ретельно та ефективно. Ми рекомендуємо його і надалі і надалі ». Містер Лі Контактна електронна адреса / Whatsapp 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить